Getting Closer - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Youp Schaacke - WaarBenJij.nu Getting Closer - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Youp Schaacke - WaarBenJij.nu

Getting Closer

Door: Youp

Blijf op de hoogte en volg Youp

01 September 2013 | Nederland, Leeuwarden

Zo!
De vorige blog zei ik dat dat mijn laatste blog was voor ik wegging... Nou dat had ik mis, maar bij deze is het toch echt de laatste voor ik wegvlieg. Want voordat het contact op brute wijze wordt afgesneden van dit nazomerende land, wil ikk eerst nog het een en ander delen :).

Ten eerste nog een korte recap van de laatste week. Ik denk dat kust- en zee weer een aantal zeer toffe mensen rijker is. Het was een fantastische week, met schitterend weer, geweldige sfeer, schier oneindige lol en gezelligheid, en een niet te meten hoeveelheid vriendschappelijkheid. Een week om nooit te vergeten. Nouja, de meeste mensen dan... Sommige zullen hier en daar denk ik nog wel met wat hiaten in het geheugen zitten na een avondje feest. Helaas heeft deze uitputtingsslag nog wel een verkoudheid achtergelaten als BVO'tje: Beroerdheid Voor Onderweg.

Gisteren gedag gezegd aan vrienden in Haarlem. Ik zal jullie missen. Het wordt een rare tijd, maar we komen er vast sterker uit met anekdotes, avonturen, ervaringen en verhalen.

Vandaag ben ik met mijn ouders en zusje naar Circuit Zandvoort geweest. Daar hebben we ons laten zandstralen en mijn gehoor zal denk ik nog wel een tijdje moeten bijkomen van de gazillion Decibels die mijn trommelvliezen teisterden. Hiertegenover stond een leuk sfeertje, kennismaking met een hele wereld en natuurlijk mooie klassiekers overal!

Vanavond ga ik alvast een van mijn grenzen verleggen. We gaan met zn vieren een sushirestaurant leegeten. Ook hier geldt: degene die het dichtst bij mijn hoeveelheid verorberde gevalletjes weet te komen met een gokje, verdient mijn trots. Heus. Echt waar. Geen grap...

De paklijst heb ik van het almachtige en alvoorzienende internet geplukt. Hopen dat dit geen zieke grap is en dat ik na een middag door al mijn spullen heen zit. Afijn, dat zien we over 2 dagen wel. Morgen is het namelijk zo ver. Om drie uur in de middag verzamelen we in het gebouwtje temidden van 5 lange stroken asfalt met wat gras tussendoor. Roy en ik zweven morgen door het saffieren zwerk.


"Dear God, make me a bird. So I could fly far. Far far away from here."
De eerste die de quote uit zn hoofd weet te plaatsen krijgt mijn trots....


Youp out.

  • 01 September 2013 - 17:52

    Rosanne:

    Broer!
    Wat een leuke verhaaltjes toch allemaal.
    Blijf dit vooral doen als je in Thailand zit!
    En nee het klopt dat dit geen vraag is maar een opdracht. Verder heel veel plezier, en geen gekke dingen doen. Gelukkig zie ik je vanavond nog met je sushi aanval. en stiekem heel stiekem hoor, denk ik dat ik je toch wel best een beetje veel ga missen. X je zusje

  • 02 September 2013 - 23:05

    Addy:

    Het afscheid is genomen. Wat een leuke verrassing dat er zoveel "Kindjes"" en Papa`s uit Leeuwarden waren, met spandoek! Het was daarom een vrolijk en ontspannen gebeuren.
    Goede reis! Liefs, mam

  • 03 September 2013 - 13:00

    Marian Traudes:

    Wat ontzettend leuk om je te gaan volgen Youp.
    Wist niet dat je zo`n schrijftalent bent. Dat belooft wat de komende maanden.
    Heel veel plezier en genietze daar! Marian

  • 19 September 2013 - 10:55

    Wil Padt:

    Jeeeeetje Youp, wat gááf om te lezen dat jij schrijverstalenten bezit (naast vele andere talenten zeg je nu zeker).
    Heel erg leuk om te lezen wat jullie gaan doen.
    Geniet ervan hoef ik niet te zeggen!
    Succes met alles, groet Wil (je weet wel, die ene).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youp

Actief sinds 19 Aug. 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 9835

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 01 Februari 2017

Azië met sas

05 September 2015 - 11 Januari 2016

De tropen in Nederland vinden

02 September 2013 - 31 Januari 2014

Een eindje om

Landen bezocht: